The things i love...

  • Jag älskar hur hon pratar med valpen
    Jag älskar när hon piper samtidigt som hon gäspar
    Jag älskar hennes hår
    Jag älskar hennes doft
    Jag älskar hennes leende
    Jag älskar att hon är rädd för fiskar
    Jag älskar när hon väcker mig på natten för att hon inte vågar gå och hämta ett glas vatten
    Jag älskar hennes varma hjärta
    Jag älskar hennes sångröst
    Jag älskar hennes sms
    Jag älskar att hon pratar om tomten i sömnen
    Jag älskar att hon är så omhändertagande
    Jag älskar hennes skratt
    Jag älskar hennes blick som säger "ska du verkligen ha på dig den tröjan?"
    Jag älskar att hon sätter händerna framför ansiktet när det blir läskigt på tv:n
    Jag älskar hennes händer
    Jag älskar att hon har ketchup på allt
    Jag älskar att hon måste ställa om varorna i affären "så att ingen står ensam"
    Jag älskar sättet hon säger "god morgon" (när hon väl kommit upp)
    Jag älskar när hon ynkar
    Jag älskar hennes ljud som bara jag förstår vad de betyder
    Jag älskar när vi avslutar varandras meningar
    Jag älskar hennes barnlängtan
    Jag älskar att hon finns
    Jag älskar att hon lyssnar på ALL musik
    Jag älskar att vi båda blir tårögda av "extreme home makeover"
    Jag älskar att hon är språkfascist
    Jag älskar att hon låter mig vara den jag är
    Jag älskar när hon slår mig i Wii
    Jag älskar att hon har barnasinnet kvar
    Jag älskar att hon fortfarande överaskar mig
    Jag älskar att veta att hon väntar hemma när jag jobbar
    Jag älskar hennes matlådor hon skickar med mig. Hon skriver söta lappar med instruktioner
    Jag älskar tavlorna hon målar
    Jag älskar hennes ansikte
    Jag älskar att hon blir nervös av fåglar
    Jag älskar hennes MMS. "titta vad bebis gör"
    Jag älskar att hon kommer så bra överens med min familj
    Jag älskar att hon skriver listor på ALLT
    Jag älskar att veta att även jag kunde bli kär. Har aldrig varit kär förut


    Nu börjar en film vi ska se. Fortsätter listan om en liten stund. Det är mycket jag älskar med Hon med stort H 

Kommentarer

Postat av: Maria Berg

Lämna listan till henne, MB

Postat av: Jonna

Aaah, människa. You will drive me crazy! Jag skulle kunna göra/vara alla de där sakerna om jag visste att någon skrev en sådan lista om mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback