Ljus i mörkret...kanske...

Nu verkar det som att det eventuellt kanske finns en viss chans till att någon kan tänka sig att överväga möjligheten till att Hon med stort H får stanna. Den kanske inte är enorm men den finns. Hon med stort H tyckte att jag skulle ställa in mig på att det inte blir så, för att förbereda mig på värsta möjliga scenario. Jag är kluven. Klart det kan vara skönt om man är inställd på det värsta om det nu kommer men samtidigt vill jag leva i min bubbla där jag tror att allt ska lösa sig så länge jag bara kan. Jag är en ganska positiv människa. Jag ser möjligheter och lösningar på det mesta, glaset är alltid halvfullt m.m så det känns naturligt för mig att ta denna lilla möjlighet och se bara den. Vill någon kalla mig naiv för de göra det.
















Snälla lämna mig inte. Vad fan ska jag göra utan dig? Jag är ingenting utan dig. Du är mitt allt.



Jag älskar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback