Familjen annorlunda

Jag och Hon med stort H sitter och tittar på "familjen annorlunda". Vi har bestämmt att vi minsan ska ha 4 barn, 8 känns lite i överkant. Vi börjar med tvillingtjejer, N och E, föjlt av lillebror K och sen sista får var vilken kvalisort den vill. Fan vad mysigt det är att planera sådant. Även om Hon med stort H inte är min, och planerna kanske inte är så realistiska som jag vill, så är det löjligt mysigt. Vi har tittat ut huset vi vill bo i, har idéer om hur vi vill uppfostra barnen, vilken färg huset ska ha, om K ska få trimma sin moped eller inte, vilket jobb vi tror N kommer ha, hur E är som person, hur väl hunden fungerar med tvillingarna i huset, när man får veckopeng, när man ska gå och lägga sig, när man ska komma hem på kvällarna när man är 16...


Satan jag längtar.

Kommentarer

Postat av: F

Du är så söt att det är galet.

Postat av: Mads

men asså, jag undrar, planerar ni ihop, att det är ERA fyra barn (även om det bara är på skoj) eller har ni fyra barn var? Å ska ni skaffa barn tillsammans fastän att ni inte är ett par så att säga? :)

Postat av: Alexandra

Låter inget kul ju :( Berätta för henne hur du känner då? Då kanske hon bor kvar fast hon inte får gå klart skolan? För just nu blir ju inga barn gjorda!

Postat av: Ellen

Vad gulliga ord du lämnar kvar i min blogg om lilla Siri.



Hoppas det löser sig med flytten. Kan tänka mig att det är jobbigt just nu. Kram Ellen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback