EFIT, barr och iskristaller i näsan

Oj jösses det var inte igår jag var här. Vad så vad har hänt sen sist? Ja du, statusen är ganska oförändrad. Jag bor fortfarande ihop med Hon med stor H. Hon med stort H är fortfarande inte min. Typiskt. Det finns inga plåster för själen tyvärr. Kunde ha behövt ett.

If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.


Jag har varit kär i lite mer än ett år! hipp hipp hurra...

Idag har jag lekt EFIT-leken! "ett foto i timmen" kul! Det värsta är att min dag inte har varit särskilt spännande, kommer då dem som ser detta anta att jag är tråkig? Perhaps.


OCH HUR GICK DET? KAN MAN UNDRA....

Jag är ovänn med blogg.se, vi pratar inte med varandra och säger elaka saker om varandras mammor. Jag får inte lägga upp bilder. Kanske fungerar om en stund.

Idag har det varit lite smålöjligt satans jävla pungkallt. När näshåren knastrar vid inandning så vet man att det är fan inte sommar.

Jag har mördat vår julgran! Monstret vad 3,5m högt (på riktigt, vi bor i en sekelskifteslägenhet) och det tog en massa timmar att göra den till en väldigt massa väldigt små granar... Tydligen så dricker en dubbelt så stor gran dubbelt så mycket vatten. Vem kunde ha anat det? Lägenheten är således FULL av barr. Barr överallt. Barr barr barr... Jag har barr på ställen jag inte ens visste att jag hade...så att säga...


Nyårslöften!
 - Göra vad jag kan för att Hon med stort H ska förstå hur mycket jag faktiskt älskar henne
 - Ta upp kontakten med gamla vänner
 - Bli duktigare på att gå ut med hunden
 - Ta tag i skolan

Jag och Hon med stort H planerar resa. Vi ska till Thailand. Hon är überrädd för fiskar, så jag ska peppa henne att ta dykcert så jag kan visa henne en ny värld. Kan man ge någon en vackrare gåva? (Nu fick jag en viss Aladdinlåt i huvudet, rackarns bananer!)



Hon med stort H sitter och lyser på andra sidan bordet. Det får vara hur kallt det vill, jag är varm från tånaglarna till hårfästet



Kommentarer

Postat av: Jonna

Meh hallå, läser Hon bloggar? Driver du? Vet hon inget om det här? Du verkar helt fantastisk men ska du hålla på och vara såhär utan att åtminstone hinta till henne så är det nästan lite creepy!?

Postat av: Maria Berg

Ja ha undra hur det här går? MB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback