who am I?

Namn: Hemlis
Kallas för: Generalen
Född: Söder om Stockholm
Bor: En stad i mellansverige
Sysselsättning: Studerar
Kroppsdel jag har mest nytta av: Ögonen skulle jag gissa
Kroppsdel jag tycker mest om: Ögonen igen. De är ganska fina har jag fått höra...
Jag sover: I underkläder
Detta djur är jag lik: En hund kanske?
Bästa plats på jorden: Hemma hos Hon med stort H
Barnprogram jag hatar: Telletubbies... morr till tusen!
Om 6 månader: Är Hon med stort H gravid med mitt barn...
Jag samlar på: Prylar jag inte har råd med
Min värsta ovana: Biter på naglarna
Min bästa ovana: Har alltid en imponerande samling navelludd!
Min bästa raggningsfras: "Jag har gått vilse, var bor du nu igen?"
Min största hemlighet: Har en märklig sexuell fetischm...
När ingen ser mig: Sjunger jag i dushen
Mitt bästa partytrick: Kan prata som Kalle Anka
Det här brottet har jag begått: Kört för fort! Massa åt helvete för fort!
Konstigaste platsen jag haft sex på?: På en sovande Erik
Så här många har jag haft sex med: 14
Gruppsex, ja/nej?: The more the marrier...
Någonsin varit otrogen? Nej! Med ett ytterst stort utropstecken!
Okej, ärligt, såhär många är det: 14!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback