Tillbaka från resan

Jag, hon med stort H och valpen har varit på äventyr. Vi åkte hem till hon med stort H:s föräldrar. Tokmysigt. De bor en bit härifrån så vi fick åkta tåg. Kul för den lilla. Det var både spännande och läskigt på samma gång! Tyvärr hände en liten olycka på den vackra heltäckningsmattan. Oops. Vi var som sagt och hälsade på hon med stort H:s föräldrar. Dem jag vill kunna kalla svärföräldrar. Jättetrevliga båda två. Förmodligen fantastiska morföräldrar också... Suck.

När vi åkte ned så sa vi till den lilla "Nu ska vi åka och hälsa på mormor och morfar"
Gissa om det värmde att säga så...


Nej nu ska jag inte gnälla! Jag innehar ju faktiskt den stora äran att få bo med denna fantastiska, underbara, trevliga, älskvära, vackra, fina, otroliga tjej. Som ni märker finns det inte tillräckligt med superlativ för att beskriva henne. Hon med stort H...

För övrigt så försökte jag koka blåbärsgelé idag, utan större framgång. Det blev mörkt sot på botten av kastrullen och inget annat. Rackarns.



"Den kloke lär av sina misstag, den vise lär av andras"


// Pappan

Kommentarer

Postat av: F

Vart har du tagit vägen? Kom tillbaka!

Postat av: Mads

ja, man vill ju veta vad som hänt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback