Me and my girls...

Sitter i soffan brevid hon med stort H. Bebisen har precis somnat i hennes famn. tokmysigt. Måste dock ut och kissa av henne snart. Vi brukar gå ut med henne på bakgården där vi bor, så får hon jaga lite fåglar och kissa. Bebisen är alltså en hund. En hundvalp faktiskt. Jag och Hon med stort H skaffade henne för några veckor sen. Bebissubstitut? Kanske. Ren kärlek? Absolut. Jag blir varm när jag sneglar mot dem. Mina flickor sitter och myser. Tänk om Hon med stort H hade vart min på riktigt. Då hade jag krypit över och lagt armen om henne. Gosat ned mig i soffan med dem. Men men. Thats life.

Idag har jag och bebisen städat! Vi är så duktiga! Hon hjälpte mig sortera tvätten. Urgulligt! Hon med stort H var på stan och vände huvuden. Saknade henne så det gjorde ont.

Var på stan och vände huvuden? Har ni tänkt på hur fåniga engelska uttryck kan låta på svenska?

En kopp te kanske?

Grattis till ellene.blogg.se som har fått en dotter!

Jag vill också...





// Pappan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback