Homestyling och blod.

Jag och hon med stort H fick ett ryck! Vitt! Vi åkte genast ut till stormarknaden och köpte alla nödvändiga ting för en total makeover av vårt vardagsrum i sann Simon & Thomas-anda. ! Vitt vitt vitt... Soffbordet, tvbänken och bykhyllan! Bort med ikeas ekfanér, dit med vitt. Blev löjligt snyggt måste jag säga. (iochförsig så skulle både Simon och Thomas tycka att vi var väldigt tråkiga, de förespråkar ju massa galna färger hela tiden). Tyvärr så tyckte bebben precis som S&T och ytryckte sin avsky med att bajsa precis mellan färgburken och den nymålade tvbänken. Jaja hon lär sig.

Vi var ute och kissade av bebis nyss, träffade då en blind gammal herrhund som misstog min hand för en tuggleksak. Blod. Rackarns. Stelkrampsprutan BORDE vara up to date, men lite nervös är jag.  Borde kanske kolla upp det. Hrmm...

Nu är det nog dags för snö snart tycker jag.

Sov gott!


Sa jag att jag var kär? Ledsen om jag tjatar...


/ Pappan

Kommentarer

Postat av: F

Hallå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback